Uwaga !!!!
Zmiana wysokości dziennej stawki żywieniowej.
Obowiązująca stawka od września 2022 r. to 5,00 zł za 1 dzień.
Jadłospis
Zasady korzystania oraz sposoby płatności za obiady w stołówce szkolnej od miesiąca września 2023.
PŁATNOŚCI ZA OBIADY
Informacja dla Rodziców
Szanowni Państwo,
Podstawą do korzystania z obiadów w stołówce szkolnej jest utworzenie konta dla dziecka w aplikacji „zamowposilek.pl”. Opłatę za obiady w stołówce szkolnej za miesiąc październik 2023 należy dokonać do dnia 26-go września.
Wpłaty za obiady można dokonać na dwa sposoby: - na konto szkoły o numerze: 56 1020 4391 0000 6502 0187 4874 (pamiętając o złożeniu zamówienia okresowego na cały miesiąc październik, będzie to możliwe po zaksięgowaniu Państwa wpłaty na koncie w aplikacji „ zamowposilek.pl”) W tytule: Imię i nazwisko ucznia oraz klasa lub - bezpośrednio przez aplikację „ zamowposilek.pl”( zamawiając okresowo posiłki i od razu płacąc za nie) Opłata za m-c październik wynosi: 22 dni x 5,00zł = 110,00zł
W przypadku nie uregulowania opłaty i nie złożenia zamówienia w podanym terminie , aplikacja „ zamowposilek.pl” nie uwzględni takich uczniów do przygotowania i wydania posiłku. Nieobecność ucznia na obiedzie należy zgłosić do godz. 7.30 danego dnia , w którym zaistnieje nieobecność poprzez aplikację „ zamowposilek”.
Prosimy o terminowe dokonanie wpłaty z uwagi na konieczność rozliczenia.
z poważaniem Dorota Rząsa Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 16 w Rzeszowie |
Płatności za obiady w stołówce szkolnej można dokonać w formie przelewu, w którym należy umieścić następującą informacje:
Nazwa odbiorcy: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 16, UL. BOHATERÓW 1, 35-112 RZESZÓW
Nr rachunku odbiorcy: 56 1020 4391 0000 6502 0187 4874
Kwota: ...............zł (prawidłowa kwota naliczona za obiady za dany miesiąc po uwzględnieniu odpisów, nadpłat oraz niedopłat. Informacje te będą dostępne u Intendenta)
Nazwa zleceniodawcy: Imię i Nazwisko oraz adres wpłacającego
Tytułem: Opłata za żywienie w stołówce szkolnej (proszę podać rok i miesiąc, którego dotyczy wpłata, imię i nazwisko ucznia oraz klasę).
INFORMACJA
zapisy do stołówki szkolnej na rok szkolny 2020/2021
Obiady w stołówce szkolnej
będą wydawane od dnia 06.09.2021 (poniedziałek).
Podstawą do korzystania z posiłku w stołówce szkolnej jest złożenie
„Karty zgłoszenia ucznia na obiady do stołówki szkolnej na rok szkolny 2021/2022”.
Wypełnioną kartę można przesłać w formie skanu na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
lub uczeń może złożyć u intendenta do dnia 03.09.2021 do godz. 11:00.
Karta zgłoszenia umieszczona jest na stronie szkoły w zakładce „stołówka szkolna”.
W przypadku jeżeli karta nie zostanie wypełniona i złożona dziecko nie otrzyma posiłku.
Posiłek dla klas IV – VIII będzie wydawany tylko i wyłącznie na podstawie BLOCZKA OBIADOWEGO okazywanego przy wejściu na jadalnię. BLOCZEK można wkleić
do zeszytu lub notesu, który dziecko będzie nosić codziennie. BLOCZKI OBIADOWE będą przekazane uczniom w dniu 06.09.2021 r. na podstawie wypełnionych i złożonych
„Kart zgłoszenia na obiady”.
Odpłatność za obiady można dokonać tylko w formie przelewu bankowego
na konto szkoły do 15-go każdego miesiąca. Prosimy o bezwzględne przestrzeganie terminu płatności. W przypadku braku wpłaty do dnia 15 – go każdego miesiąca obiad
nie zostanie wydany.
NUMER KONTA
56 10 20 4391 0000 6502 0187 4874
W tytule przelewu: Nazwisko i imię ucznia oraz klasa
Informacja o wysokości opłaty za wyżywienie za każdy miesiąc będzie publikowana
na stronie internetowej szkoły, ponadto zostanie wywieszona na tablicy informacyjnej stołówki jak również uczniowie będą otrzymywać każdego miesiąca informacje
o wysokości opłat w formie pisemnej z odliczonymi odpisami.
Klasy IV – VIII wraz z informacją otrzymają bloczek obiadowy .
Klasy I – III wchodzą na stołówkę na podstawie list imiennych.
Nieobecność dziecka na obiedzie należy zgłaszać w dniu poprzedzającym nieobecność telefonicznie :
intendent 17 748 - 24 - 65
Całkowitą rezygnację z obiadów należy zgłosić u Intendenta ( co najmniej z dwudniowym wyprzedzeniem).
Karta zgłoszenia na obiady do stołówki szkolnej 2022/2023
WYDAWANIE OBIADÓW -11:25 - 13:45
Prosi się rodziców dzieci korzystających ze stołówki szkolnej o dokonywanie wpłat w ustalonym terminie, podanym do wiadomości. Ogłoszenia zawsze wiszą na drzwiach szkoły, stołówki i intendenta.
Zwrotu - w stosownej części - uiszczonej już opłaty za wyżywienie dokonuje się wyłącznie w przypadku zgłoszenia nieobecności dziecka najpóźniej w dniu poprzedzającym tę nieobecność do godziny 11:00. Jeżeli - mimo faktycznej nieobecności dziecka - zgłoszenie nastąpi w terminie późniejszym, zwrotu dokonuje się w wysokości należnej od dnia następnego po dacie zgłoszenia.
Odpisy lub rezygnacje z obiadów należy zgłaszać dzień wcześniej do godziny, 11:00 u intendenta lub w sekretariacie szkoły lub pod nr telefonu (017) 748 24 65 , (017) 748 24 60.
Harmonogram posiłków w Szkole Podstawowej nr 16 w Rzeszowie
obowiązujący od 31 maja 2021r.
zobacz harmonogram
Regulamin korzystania ze stołówki szkolnej
Podstawą do korzystania z posiłku w stołówce szkolnej jest wypełnienie i złożenie przez rodzica łub opiekuna prawnego u intendenta szkoły karty zgłoszenia na obiady do stołówki szkolnej.