„Sesje z plusem”, które systematycznie przeprowadzamy w każdej klasie mają formę trzech sprawdzianów w roku szkolnym. Stanowią praktyczne i skuteczne narzędzie do systematycznego sprawdzenia wiedzy i umiejętności uczniów z zakresu matematyki, oraz służą do monitorowania i analizy ich postępów w nauce podczas całego roku szkolnego.
(2017/2018; 2018/2019; 2019/2020; 2020/2021; 2021/2022)
Sprawdziany mają formę trzech testów:
- Test na wejście – jest diagnozą wstępną
- Test śródroczny i końcowy – sprawdzają postępy uczniów przez cały rok szkolny.
Nauczyciele otrzymują trzy rodzaje raportów, które pomagają w wyciągnięciu wniosków do dalszej pracy oraz miarodajne dane do analizy dotychczasowych metod pracy oraz materiał do prezentacji wyników na wywiadówkach oraz na radzie pedagogicznej
- Raporty cykliczne – zawierają analizę wyników po każdym teście, wyniki każdego ucznia oraz całej klasy na tle rezultatów szkolnych i ogólnopolskich,
- Raporty progresywne – pokazują dynamikę postępów ucznia, klasy po kolejnych testach
- Raporty wieloletnie – pokazują postępy uczniów od klasy 4 do 8 rok po roku