Koło nr 6 przy SP16 w Rzeszowie

zaprasza kl.1-4

na XXV „Mikołajki” z InO

 Czas i miejsce:

2 grudnia (sobota) Borek Stary - szkoła

 Wpisowe: 20 zł od osoby – członkowie PTTK

25 zł od osoby – sympatycy

Termin do 22-11-2017 r. (środa). 

 Zapisy u pani Grażyny Skawiny. Ilość miejsc ograniczona.

       

         W ramach wpisowego zapewniamy:

• przewóz autokarem na trasie Rzeszów - Borek Stary - Rzeszów,

• przygotowane mapy i trasy do marszu na orientację,

• pamiątkowy znaczek,

• punkty do odznaki InO (Imprezy na Orientację),

• gorącą herbatę, chleb, ketchup i coś ciepłego na ząb,

• wizytę św. Mikołaja (prezenty uczestnicy przygotowują we własnym zakresie),

• ubezpieczenie NNW dla członków PTTK (pozostali ubezpieczają się indywidualnie).

 

          Zalecamy zabranie ze sobą:

OBOWIĄZKOWO obuwie zmienne (np. sportowe, pantofle) do wejścia na salę gimnastyczną,

• w przypadku przewidywanego dużego śniegu lub deszczu – dodatkową parę obuwia i skarpety na zmianę na czas powrotu, 

• minimum 1 kompas na drużynę,

• sugerujemy zaopatrzenie każdej drużyny w koszulkę foliową na mapę.

 

         Kategorie marszy na orientację:

• DZIECIĘCA: dla dzieci z klas I-IV (klasyfikowane będą wyłączniedrużyny 2-osobowe),

• RODZINNA – dzieci max. do IV klasy (nie przewidujemy przyznawania miejsc i nagród)

        Wyjazd z Rzeszowa z Dworca Głównego PKS (stanowisko M) 

godz. 9.00 (wszystkie grupy).

        Przyjazd do Rzeszowa z Borku Starego: ok. godz. 14:30-15:30.

 

ZAPRASZAMY

 

 


 

a

X JUBILEUSZOWY MIĘDZYSZKOLNY KONKURS PTTK 
„2017 – ROKIEM RZEKI WISŁY”

Jubileuszowy konkurs odbył się 25.10.2017 r. w Siedlisku Janczar w Pstrągowej. Organizatorem był Zespół Szkolno–Przedszkolny nr 6, SP 27 w Rzeszowie oraz Zarząd Oddziału PTTK – Rzeszów. 
W tym roku wzięło w nim udział 11 szkół podstawowych ( dziewięć z Rzeszowa: SP 2, SP 3, SP 6, SP 10, SP 14, SP 16, SP 17, SP 22, SP 27 oraz SP 1 z Nienadówki i SP 10 z Jarosławia). 31 uczestników rozwiązywało z wielkim zapałem test – „2017 rokiem rzeki Wisły”. 
Dodatkową atrakcją dla wszystkich było spotkanie z treserką psów. Po poczęstunku laureaci otrzymali nagrody i dyplomy oraz upominki. Laureatami z naszej szkoły zostali uczniowie: Radosław Jabłoński z kl. 7a - I miejsce, Paweł Wróbel z kl. 5a - II miejsce. 
Opiekunem drużyny podczas konkursu była pani Grażyna Skawina.

Serdecznie gratulujemy!

 

Zobacz galerię


 

KOŁO NR 6 PTTK PRZY SP 16 ZAPRASZA NA IMPREZĘ

kl. 1-3 oraz kl. 4-7

Zarząd Oddziału PTTK w Rzeszowie zaprasza na

Jesienne Drużynowe Marsze na Orientację

** Turza’ 2017 **

04.11.2017

Regulamin zawodów:

1. Termin: 04 listopada 2017 r. (sobota)

2. Dojazd: autokarem z Dworca Głównego PKS w Rzeszowie (ul. Grottgera) stanowisko „M” o godz. 8:30.

      Baza zawodów: Szkoła Podstawowa w Turzy

      Formy zawodów: dzienne, drużynowe, turystyczne

3. Kategorie: TD  - dla szkół podstawowych (kl.4-7 zespół 2-osobowy)

            TR  - dla rodzin(rodzice + dziecko kl.1-3)

4. Drużyny: 2 - osobowe we wszystkich kategoriach (z wyjątkiem TR)

5. Mapy: w skali 1:10.000 ;

6. Teren: otwarty, zalesiony, rzeźba zróżnicowana;

7. Długości tras dla poszczególnych kategorii będą dostosowane do wieku uczestników i podane na starcie. 

8. Start: o godz. 10:00

9. Zgłoszenia: w biurze Zarządu Oddziału PTTK w Rzeszowie, ul. Matejki 2 (II piętro) tel. 17 85 367 55  do dnia 20.10.2017 r. (piątek) wraz z wpisowym w wysokości:

  • 20 zł od osoby - członkowie PTTK,
  • 25 zł od osoby - kandydaci na członków PTTK,
  • 15 zł od osoby – osoby dojeżdżające własnym transportem.

10. Świadczenia organizatorów:

    • nagrody za zajęcie I, II i III miejsca w kategorii TD, TM , TJ, TS,
    • ubezpieczenie NNW dla członków PTTK,
    • mapa i materiały startowe,
    • 2 punkty do odznaki InO,
    • kiełbasa + dodatki  na ognisko,
    • przejazd autokarem w obie strony.

11. Postanowienia ogólne:

• zasady punktacji, informacje o trasach, losowanie kolejności startu- odbędzie się na odprawie przed startem,

• informacje o wynikach, nagrody dla zwycięzców i mapy będzie można uzyskać  po 9 listopada 2017 r. w biurze ZO PTTK,

• każda drużyna powinna posiadać kompas (busolę), zegarek, przybory do pracy na mapie, dowody tożsamości, odpowiedni ubiór (dwie pary butów),

• organizatorzy zastrzegają sobie możliwość zmian w programie zawodów,

• impreza odbędzie się bez względu na pogodę,

• interpretacja regulaminu należy do organizatorów.

 

ZAPISY i wpłaty do 20.10.2017r. u pani Grażyny Skawiny i pani Magdaleny Lubas.